Om jag ville så skulle jag förstå,

Halloj! Första dagen tillbaka från lovet, det var idag. Kul att träffa de bästa igen efter att vi varit ifrån varandra i... 4 dagar;) Och så fick jag träffa stina med! kuul :) 

Det är fullt ös medvetslös med planerna till valborg, jag är taggad! Fast vem är inte?!
Vet på tal om ingenting inte vad jag ska ha för studentklänning och jag får lite småpanik, jättepanik för att vara helt ärlig. Ska åka till Kistaah med syrran typ.. någongång(?) går ju inte i skolan något nu så har ju massa tid, förutom matten då.. men fan jag SKA KLARA SKITEN!

Snart bara en månad till studenten, jag har ångest, jag kommer bli arbetslös och sen dö. Vilken framtid! Nejdå riktigt så illa är det kanske inte, men fan jag vill ha jobb!!

Har iaf börjat planera till beach 2011 nu, springer varje dag, och så har vi börjat springa på mina träningar med, så.. nu ska fettet brännas! :)



nu ska jag gå och se vad jag ska göra, måste tänka! hihi :)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0