Jag såg mamma kyssa tomten, mys

Heyooo, sitter just nu vid pappas dator, för min, ja den skulle jag kunna slänga i väggen och ut genom fönstret ungefär. Äckligt trött på skiten, men jag ska nog lämna in den. Hejdå 700kr.
Jobbade hela dagen idag, riktigt skönt!.. Men man får ju lite mer cashflow till resan, det gillar vi! Endast 9 ynka dagar kvar.. gaah nervös! Hur ska vi göra med allt? tänk om vi blir överfallna?! fyfasen säger jag bara.. Då önskar man att man hade med sig ett par stora starka vakter, kanske kan ta med sig två? 

Var hemma hos Mickan igår och fikade med hennes föräldrar jag och maami, myspysigt. Ska börja packa lite jag å, men det kommer ju bli en hel del kom jag på, stackars min rygg.. 

Har även fått schema för kommande vecka så nu vet jag exakt när jag jobbar, dunder!! Nu gäller det bara att träffa alla man vill innan man drar. 

Ikväll blir det in till stan till en av dem! Mys.

Hörs då

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0