Närmar sig sakta men säkert!..

Både Jul och nyår, och för att inte tala om våran stora resa som börjas 25 december 18.15. Nervööst, men mest för att vi ska bli överfallna/våldtagna eller något haha, hoppas som fan att det inte händer,livrädd. Men vi är stora (jag) och starka (jag) tjejer så det ska nog gå att fixa ändå ;) heheh!
Var på stan idag med tazii efter jobbet, kul att träffa den underbara skapelsen! Så grymt rolig. Sa hejdå till några på jobbet idag också, kändes rätt hemskt faktiskt, kommer sakna dem!! Har ju i princip bott på jobbet sen i juni månad så det kanske är förståeligt? Jag ska iallafall baka till dem till fredag, även alla söta pensionärer!:)
Börjar känna mig lite stressad också, jag kommer inte hinna träffa alla jag vill innan jag åker.. fanockså! Men ska träffa två imorgon, en på onsdag och två på torsdag samt en på fredag, sen är det ju faktiskt julafton och kalle anka! :D Dock måste jag hitta något till min underbara storasyster, så grymt svår att köpa till, men jag hittar väl på nå finurligt, för jag är ju rätt finurlig ja!..
Finns inte ord som kan förklara hur mycket jag saknar det.. Det bästa som finns rättare sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0