Längtan

Hallå där!
Sitter och känner mig rätt nördig med dator i knät samtidigt som jag kollar på tv.. men så kan det vara! Väntar på att klockan ska slå 11 så jag kan ut och sola i en timme innan det blir fix för jobb.. Svårt att få bränna när man jobbar varje dag måste jag säga.. Idag jobbar jag 13-21, ser inte fram emot det efter gårdagen fan.. haha.
Förövrigt går rätt mycket tid åt att planera till resan i vinter, men det kommer bli så sjukt kul! Kommer gå åt rätt mycket pengar då så måste ju jobba en hel del, så klaga kan jag ju samtidigt inte göra..
Midsommar har ju varit med, den spenderades ute i öre med mickan, och några till :) På midsommardagen kollade vi alla på dragkampen som vanligt och vattholma blev segrare som alltid. Grymt!
v29 är jag ledig förresten så om någon själ är ledig den veckan kan man ju höra av sig..... ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0