If gymnastics were easy it would be called football

Tjohej!

dålig uppdatering igen,.. som jag sagt 100gånger om, jag har så mycket för mig och ja, typ. Nu har jag i alla fall återhämtat mig från min skiva som höll hus på Bj i torsdags. Jag var kissemiss! Jag hade rätt kul trots alla blåmärken och bulor som jag kommer ha ett tag.. Har till och med lyckats få ett blåmärke i handen?! Men mest ont nu gör nog svanskotan och näsan.

Kom hem från träning för inte så längesen, kul! Nu ska jag skriva en redovisning som jag ska ha nästa vecka.. så tråkigt.. Dessutom hatar min mage mig nu också, det gör det inte lättare!

Har bara några få bilder från skivan, men iaf lite innan!:)

 

Har ni sett så fin bild.. den här har jag tagit och är faktiskt rätt stolt över den hihi :)

Nu måste jag ju fortsätta med plugg.. hata.

Meen jag har ju en låt som är så himla fin.. ni som har spotify kan ju lyssna;) Chester See – You're Beautiful (Clean Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0