Matematik B

Hela mitt liv går nu ut på att plugga matte in i det sista, ska skriva slutprov imorgon, klarar jag det så får jag äntligen mitt G i Matte B. Hur glad blir jag inte då?! dessutom får jag mina betyg på studenten då, satsar allt nu! studenten närmar sig med stormsteg och jag blir bara mer och mer nervös för hur allt kommer bli, det jag vet än så länge är att jag kommer grina,vara glad,förhoppningsvis få lite fint i studentpresent och så :) Men vetifan, vill gå om sista året i skolan, kommer sakna alla mina så grymt mycket. Kommer jag träffa några från skolan mer? vem vet egentligen, man säger alltid att man ska göra det, men det kan ju bli hur som helst.. det är läskigt.
Aja, tillbaka till matteplugg.
Gud vilket tråkigt inlägg haha,
Puss och hej

Kommentarer
Henrik Wennström

Fick du G på matte B och vart det någon fin klänning? : )

2011-06-04 @ 20:47:36
Matilda

Tycker du kan ta och uppdatera lite nu va!! ;)

2011-06-13 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0