MU!

Nämen tjaa!

Dålig uppdatering här! Dåligt av mig eftersom jag inte har några lektioner nu eller något men ah jag har haft mycket för mig! Typ, ja mycket.

Orkar ju liksom inte gå igenom allt jag gjort under tiden jag inte skrivit något här för då kommer ni nog aldrig sluta läsa för att det är så långt.

Var på första skivan igår iaf, och det var Ekebys, jätterolig kväll måste jag säga, sjukt värd fastän det var lite småjobbigt att gå upp imorse;)

Åkte till skolan idag för att skriva prov i matte B , kändes skitdåligt i början för jag tänkte att jag gjort fel på allt.. och så var det ju verkligen inte! Fick 2 fel på provet så jag är störtnöjd! Kämpar in i det sista med den där matten nu alltså!

Köpte biljetter till min skiva idag med, blev eftersläpp för mig, av några anledningar. Men det känns bra, vet dock inte vad jag ska vara för något, det är tema: Barnfilmer så jag måste fundera ut något klyftigt! hihi:)

Nej nu ska jag ta en långt baaad!


en bild från igår yao (vi var barn som skulle på barnkalas.....om det syns ;) haha ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0