Vi lever!

Yess, vi lever, ingen "jordens undergång" igår iafl! Tur det ;) Har pluggat matte hela helgen.. från halv 11 på morgonen till typ.. ah sent, tidigast 6 på kvällen.. tråkigT! Vad gör man inte för att få G i matte B? Man måste ju försöka i alla fall! Ska ha min sista redovisning imorgon med, nervös ändå! För jag kan knappt det jag ska prata om och bryr mig inte direkt om det heller, så det gör de hela lite svårare! Men jag kör där med ändå.

Igår fyllde Linns pojkvän hugo år så jag åkte in en sväng på kvällen! Kom hem runt halv 1 och ser att mamma bakat bröd, åh så gott det var! satans gott alltså. varför ville ni veta det? Det vill ni nog egengligen inte, men vafan ni får hörat!

Testade min studentmössa idag också.. fan den är så stoor, kan inte ens böja mig ner utan att den ramlar..vet inte vad jag ska ta mig till! Fast man kanske inte ska kunna böja sig ner? vad vet jag. På tisdag ska jag och mamma till stockholm stad iaf, för att leta studentklänning i panik.. Panik!

Men nu måste jag plugga lite mer matte.. och lyssna på musik.. och kolla på tv.. och träna redovisningen.. kul kväll ;)

Kyss och slick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0