Pruttstad

Hoppsan, har hade man glomt bort att man hade en blogg.. haha, inget for mig kanske? Vet inte hur manga ganger jag testat pa det har med att blogga, jag tycks glomma bort hela tiden? Aja. Annu ett forsok hah!

Vi ar nu i staden som luktar otroligt mycket prutt, aggis typ(bla) Eller sa kanske det helt enkelt ar sa att mickan slapper sig 24/7? Vem vet. ikvall ska vi pa Spa, med uppvarmda pooler fran marken liksom, kan inte forklara men ah ni kanske fattar, annars gor ni inte det. Ska bli fet skont att kunna bara chilla pa ett spa liksom, vi har det ratt bra faktiskt, ska inte klaga! Imorgon ska vi ga pa vulkansak, se lera som ar varmt osv. Just nu forstar jag inte sa mycket om det dar, kanske blir battre efter imorgon ;)

Sedan blir det Auckland for hela slanten! Efter det tillbaka till oz, alskart! Dar vi ska vara sista 3 veckorna,.. kommer ga sa fort! Vill inte hem till kalla sverige.. Men vad gor man..

Bungy kan jag bocka av fran min lista att gora ocksa btw, det var heelt awesome!! Skulle latt gora det igen, nasta gang med papi tror jag. Kan verkligen rekomendera det! Grymt laskigt i borjan, man tror att man ska do, nar man val har hoppat ar det bara grymt! :D Sen ska det saklart bli skydive med, dock inte pa denna resa, men nasta gang sa!:)

Nu off till Spa night!

Cyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0